AVÍS DE COOKIES
BANCO MEDIOLANUM
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-li publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si contínua navegant, considerem que accepta el seu ús.
Logo Continuar

Logo Más Información

Amb quins mitjans comptaràs com a Assessors Financers?

Com portar Banco Mediolanum a la casa del client? No hi ha res més fàcil, gràcies als mitjans i eines que posem a disposició dels nostres Family Bankers®.


Quines eines ajuden a gestionar els clients?

Tots els Family Bankers® podran utilitzar els seus propis dispositius mòbils, essencials per a mantenir-se al dia en temps real sobre la situació del client. També són útils per a presentar-li nous productes, realitzar simulacions i desenvolupar estratègies gràcies a aplicacions informàtiques sofisticades.

Tick visto bueno
El Pla Particular d’Estalvi(PPE) serveix per a preparar i presentar una estratègia d’inversió al futur client. Es tracta d’un formulari que ajuda a perfilar les circumstàncies personals i familiars del client i a enquadrar-lo com a inversor prudent, conservador, equilibrat, actiu o dinàmic. A més, el PPE estableix la composició patrimonial i financera del client, els seus ingressos previsibles, assegurances, dades de la seva jubilació i projectes d’inversió.
Tick visto bueno
L’Informe Financer Personal (IFP) és una eina integrada dins el Pla Particular d’Estalvi per a crear reports personalitzats als clients sobre la seva cartera o una part de la seva cartera. Permet generar “carteres virtuals” amb productes d’altres entitats.

Quins altres mitjans posem a disposició dels Family Bankers®?

Per a Banco Mediolanum és fonamental el diàleg amb els seus Family Bankers. Facilitar-los estar al dia i oferir un servei eficient als clients. Els nostres col·laboradors compten amb múltiples mitjans per a mantenir-se informats i comunicar-se amb el banc i els clients.

A través del Servei d’Atenció a la Xarxa Comercial (SAXC), el Banco Mediolanum ofereix un suport online continuat al Family Banker® en totes aquelles qüestions i dubtes que puguin sorgir en la seva feina diària. Des del SAXC és possible obtenir:

Tick visto bueno
Suport informatiu sobre procediments operatius i consultes relacionades que un Family Banker® pot trobar-se en la seva feina diària.
Tick visto bueno
Connexió entre el Family Banker® i els departaments operatius de Banco Mediolanum.
Tick visto bueno
Resolució de possibles incidències que puguin afectar o no a clients.

A més, Banco Mediolanum posa a disposició dels seus Family Bankers® múltiples oportunitats per al diàleg i la comunicació: un canal de televisió, intranets, convencions, campanyes, esdeveniments locals…

Tick visto bueno
Les convencions són moments de trobada interna que Banco Mediolanum organitza periòdicament per a informar i motivar a tots els seus col·laboradors.
Tick visto bueno
BMedRed és la plataforma multimèdia de Banco Mediolanum on trobar totes les novetats de productes, iniciatives, esdeveniments, canvis legislatius i informació operativa. Una extranet per a conèixer i gestionar en temps real la situació del client, informar-se sobre l’actualitat de Banco Mediolanum, realitzar activitats de formació i discutir idees i propostes amb els col•legues.
Tick visto bueno
La TV Empresa permet rebre notícies en temps real i actualitzacions financeres i econòmiques, gràcies a un ampli programa de transmissions online dedicades als temes més actuals. També s’hi presenten novetats de productes i serveis, s’hi realitzen formacions i s’hi comparteixen experiències.
Tick visto bueno
Les activitats del departament de Màrqueting i Comunicació també estan pensades per a donar suport al Family Banker®: campanyes de publicitat institucional, accions de màrqueting territorial, promocions...
Tick visto bueno
Banco Mediolanum manté una estratègia regional d’organització d’esdeveniments, que posem a disposició dels Family Bankers® per a fidelitzar i guanyar clients.